Fullt upp

Jag har fullt upp just nu, om jag inte sitter med näsan i en textbok, tränar gloser eller skriver sitter
jag framför bloggen, kodar och skriver inlägg.
Ja, kodar! Jag håller på med en helt ny design som jag själv kodar men det tar tid. Så om ni tycker att
bloggen ser lite konstig ut har ni svaret, jag hoppas att den kommer komma upp i december.
 
Sen blir det inte mycket fotografering och sådant, hittar inte tid och finner ingen insperation, väntar
på snön! Just nu ser dagarna ut som bilderna nedan, urtråkigt!
 
Inte en lungn stund har jag haft idag, måste gesnast fortsätta men pluggandet av tyska.
 
 

Kommentarer:

1 MATILDA:

Jobbigt att ha så fullt upp, känner tyvärr igen mig väldigt mycket :/

Svar: Ja visst är det!
Isabella

2 Alice:

Vad roligt med ny design!!

Svar: Ja, den jag har nu är mer provisorisk :)
Isabella

3 Emmy:

Väntar också ivrigt på snön! :D

Svar: Ja, men här hos mig kommer det dröja ett tag :(
Isabella

4 Elin:

Åhh vad kul med en ny design!! :D Taggad och se!
Så jobbigt när man har fullt upp, man blir så stressad...lycka till med allt!
Jag håller med, vill också ha snö så att det blir ljusare och finare :)

Svar: Ja, jag har för mycket nu, men det är helg så det ska nog fixa sig! :)
Isabella

Kommentera här: