Glad tisdag

Glad tisdag alla! Hur mår ni?
 
Själv är jag hemma från skolan sjuk och trött och det är bara tisdag, hur ska denna vecka sluta? Dessutom kommer stressen krypande. Alla prov, läxor och inlämingar lyckades hamna på denna och nästa vecka, lite jobbigt.
 
Destuom är julen snart är här, som om jag inte tjatat tillräckligt?
Men det kliar i mina fingar så mycket jag vill dekorera. Vill bara ligga hemma bland alla fina ljus, doften av 
nybakade pepparkakor, i min mysiga säng och kolla på snön, som ännu inte existerar...
Hoppas att det inte bara är jag?
 
Ha en trevlig fortsatt tisdag!
 
Bilder från förra året!

Kommentarer:

1 MATILDA:

så fina bilder! :)

2 Jarina:

Svar: Tusen tack! :)

3 Louise:

SV: Ja det vore super kul om man fick dem borstarna :)
btw underbara bilder :)

4 VERONICA - fashion blog:

Det jobbiga med vintern är ju att den är sååå så vacker vilket gör att man längtar lite.. så fina bilder!! Kramar!

5 NICOLE:

Minns den där skolstressen SÅ väl, lärarna är duktiga på att pricka in på samma vecka.. :/
Undebara foton i alla fall :)

SV: gör det!! =) Funkar jättebra tycker jag :)

6 Sofia:

åh vad mysig med snö!!

7 Anna:

Låter inget vidare att vara sjuk. Krya på dig!

8 natalia:

Vad konstigt att länken inte vill fungera, försökt fixa felet men går inte.

Här är länken ;)

http://www.mandeldesign.se/7934-2/jacka-fr%C3%A5n-vero-moda/maliva-zipper-short-jacket-svart

9 Life of Johanna:

krya på dig

10 Petra:

hoppas du får en mysig kväll

11 Sanna Preifelt:

Åh, jag vill så gärna ha snö! Hoppas att den kommer snart :) ♥
Krya på dig!

Svar: Tack så mycket <3
Isabella

12 Emma:

jaa jag längtar så jag spricker haha :D

Svar: Ja jag med :D
Isabella

13 ericaandersson:

så mysiga bilder!

Svar: Hihi tack! :)
Isabella

14 Vilma:

Jättefina bilder, krya på dig också förresten!

Svar: Tack och tack :P
Isabella

15 emelie andersson:

sv: tack så mycket, vad glad jag blir :D

16 bexollila:

vilka fina bilder från förra året och gud va ja längtar efter snön nu :D

Svar: Tack, visst gör man! :D
Isabella

17 ♀ THE REVOLT ♀:

Älskar verkligen sådana fotografier! Närbild så att man kan se snöflingorna! Så vackert!

Svar: Ja, jag tycker att det är så häftigt! :)
Isabella

18 J E N N I F E R:

Fina bilder!

Svar: Tack! :D
Isabella

19 ebba:

åh så fina bilder!

svar: tack så mycket :) jag är dock kräsen hela tiden , äter knappt hemma hos min pojkvän ens haha

Svar: Tack så mycket! :)
Isabella

20 Emmy:

Längtar verkligen till framförallt vinter och all snö hihi. Vad tråkigt aatt allt klumpar ihop sig under två veckor, inte okej... Lycka till med allt i varje fall!!

Svar: Men tack söte <3
Isabella

21 amanda:

vilka fina bilder!

22 tess- mamma till Malin & Olivia:

Brukade jämnt vara en massa plugg & skolarbete innan jul vill jag minnas! Skönt när det är över & man får lite julledigt!
Kram

23 Jennifer G Sassi:

Krya på dig!!
Sv: Ja , det är så himla vacker i Frankrike. Åkt dit otroligt många gånger och varje gång jag befinner mig där träffar jag på massa nya saker. Tröttnar absolut inte på att åka ner dit! :)

24 Johanna:

Fina bilder!

25 Elin:

Krya på dig!!♥ Så jobbigt när alla läxor, inlämningar, prov kommer runt en-två veckor - sjukt!
Sv; Usch för pluggandet...gick det bra för dig?

26 Elsa Winge:

Känns som att alla lärare har valt att lägga allt den här veckan? Typiskt såhär innan lov men man klarar sig alltid! Stay positive bara ;)

27 sofft.blogg.se:

Åh, vill ha snö :D

28 Sandra Lundin:

Åh, jag drömmer verkligen också om snö!

29 Elin:

Åh, vackra och mysiga bilder! längtar till snön och julen nu. Kram

Kommentera här: