Produktiv dag

Farsdag idag så jag och mamma träffade pappa och lillebror idag och tog en fika, träffar inte
de så ofta så det var ju lite kul. Sedan stack vi till stan för att hitta ett regnställ och en vinterjacka
regnstället hittades men inte vinterjackan tyvärr. Vet fortfarande inte riktigt hur jag vill att den
ska se ut. Köpte även lite julsaker som nog kommer upp på bloggen i övermorgon.
 
Sedan har jag också pluggat lite och fixat inför skolan imorgon. Läst lite i några NO böcker
eftersom jag är lite efter i det.
 
Har precis klickat hem lite saker från H&M nu, bland annat en klänning som jag kanske ska ha
på jul/nyår, får se hur den passar. Även 2 par knästumpor och ett linne.
 
 

Kommentarer:

1 Jeanette - Livet i London:

sv: Ja, och utomlands så finns det ju så många fler smaker också :)

Svar: Precis! :)
Isabella

2 OLIVIA:

då har vi två haft en produktiv dag :D

sv: åh jaaa :D
kram♥

Svar: Vad bra! :DKram <3
Isabella

3 Emma Grann Fotografi:

Mysigt att träffa pappa :) Hoppas din kväll blir fin!

Svar: Ja, tack! Hoppas det samma! :)
Isabella

4 Isabelle Olsson:

Låter som en bra dag! :-D

Svar: Ja :D
Isabella

5 Amanda♥:

Låter ändå som en bra dag! :)

Svar: Ja faktiskt :)
Isabella

6 NICOLE:

Härlig dag :)

SV: ja det var det verkligen vill jag säga :D

Svar: Ja, det var det :)
Isabella

Kommentera här: