"exercitatio artem parat"

"Exercitatio artem parat". Öving ger färdighet. Vår SO och matte lärare brukar alltid lära oss lite
roliga latinska citat, som veni vidi vici (jag har kommit, jag har sett, jag har segrat) också vidare.
Ganska bra allmänbilding gissar jag på.
 
Han är faktiskt en sjukt bra lärare, en av dem roligaste och bara härlig, ska faktiskt bli lite
tråkigt när man slutar 9:an och inte har han längre.
 
 
Måndag avklarad då, skönt! En av de jobbigaste dagarna enligt mig, fast tisdag är inte så 
rolig heller. Men det blir en kort vecka för mig, klassen ska nämligen till en lägerskola på
onsdag så det ska bli kul. Tänkte ta och berätta mer om det i ett annat inlägg.
 
Ha en fortsatt bra dag nu! 
 
 

Kommentarer:

1 emma:

fin bild


Svar: Tack! :)
Isabella

2 natalia:

Jättefin bild!

Svar: Åh, tack så mycket! :)
Isabella

3 Mathilda Henriksson:

Så fin bild! :)

Svar: Vad glad jag blir, tack! :)
Isabella

4 milina.blogg.se:

vilken härlig bild :)
- ps. jag har en tävling där man kan vinna ett valfritt smyck

Svar: Men tack! :D
Isabella

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

Skolan blir ju så himla mycket bättre när man har bra lärare :)

Svar: Ja visst blir den! :)
Isabella

6 Caroline:

Shit kommer sakna Supermannen-Micke!! :((

Svar: Ja med, han är seriöst den bästa läraren :( <3
Isabella

Kommentera här: