12.

Skriv lite om dig själv.
 
Ska försöka göra detta kort.
Ja, jag är 15 höstrar och heter Isabella som troligtvis ni redan vet. Men jag blir ofta kallad Isa eller Issa och därav blogg namnet.
Jag är uppväxt i Skåne i en lite by nära Ängelholm. Jag bor med min mamma, min halv pappa och mina två underbara katter.
Byn jag bor i är inte stor och man känner alla i sin ålder. Såklart har jag även mina bästavänner här som betyder extremt mycket för mig.
 
Jag är inte ett dug svensk eftersom både min mamma och pappa kommer från två olika länder men sedan
flyttade till Sverige. Detta gör även att ingen av min ”riktiga” släkt finns här i Sverige, utan den mesta i Tyskland vilket gör att jag ofta reser ditt.
Den andra delen av min släkt hittar man i England, dock vet jag inte mycket om den.
Men släkten här i Sverige som jag har ”fått" från min halvpappa känns som min riktiga släkt och de betyder
lika mycket för mig.
 
Nu går jag sista året i 9:an och vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Det ända jag vill är att resa
och uppleva världen. Vilket jag redan börjat med tack vare min familj som också älskar att resa. 
 
För övrigt är jag en flumming tonåring som njuter av livet och älskar att skratta och ha vingad eyeliner. 

Sen hade jag troligtvis kunna skriva en hel uppsats om mitt liv med massa mer detaljer men jag gissar på 
att det inte är så intressant.
 
Så ja, det var lite om mig.
Och såhär ser jag ut, brunett men rakt hår och bruna ögon.
 

Kommentarer:

1 MATILDA:

så fin du är!

2 jacquiline:

Såå fin!!

3 linah:

snyggg:D!

4 Elin:

Vacker! <3 Så roligt och få läsa om dig :)

Kommentera här: