22.

Ditt dröm hus.
 
Detta är bara så sjukt svårt! 
Kan inte förklara eller hitta en rätt bild på mitt dröm hus men jag skulle vilja ha:
Infinity pool, ser så underbart ut! Jag hitta bilden här.
 
 Gärna med en glasvägg så man kan se in! Bilden hitta jag här.
 
Stora fönster, som släpper in massa ljus och med fin utsikt! Bilden hitta jag här.
 
Och sen älskar jag moderna hus! Jag hitta bilderna här, här och här!
 
Detta ser ju ganska bra ut, men tänker mig det på ett mer tropiskt ställe med palmer! Bilden hitta jag här!
 
 Detta ser bara för häftigt ut, jag älskar modernt! Bilden hitta jag här.
 
Jag hade kunnat göra detta inlägget oändligt långt med orkar inte det, kanske kommer en del
2 med mer inredning.
 

Kommentarer:

1 Angelica:

Ja, men du! Vem skulle inte vilja ha en fet kåk i ett varmt land :P

Det är allas dröm- iallafall min- hihi

Kraaaam

Svar: Haha ja kanske de :DKram!
Isabella

2 Denise:

Woow! Ja det där skulle man inte tacka nej till!

Svar: Nej precis! :)
Isabella

3 Elin:

Men gud vad flott!!! :D Uh, skulle ju vara otroligt och ha ett sånt hus ju! :)

Svar: Ja visst! Men det skulle nog kosta en del!:)
Isabella

4 fröken A:

Oj!! Ja tack :)

5 LINNEA:

Alltsåååå den där poolen dör. dröm

Svar: Jag vet!! :D
Isabella

6 Rebecka:

Åh gud vilken dröm att ha allt det där, speciellt poolen!!

Svar: Ja ellerhur!! :D
Isabella

Kommentera här: