Lördag

Sitter just nu och tar det lung hemma, lyssnar på lite musik och sådant. Ska snart ta och 
ladda över lite bilder från kameran så de kan komma upp på bloggen.
För övrigt ar jag haft en lungn lördag, jag inte gjort något alls mer än att städa rummet
och bara ta det lungt. Kännde att det behövdes, men jag tror att jag tyvärr måste plugga
lite ikväll.
Ska kanske även ut och äta lite pizza med kompisarna ikväll och bara snacka lite, kommer
nog bli mysigt.
 
Vad har ni gjort idag?
Hoppas ni haft en underbar lördag!
 
Lite bilder jag tog igår.
 
 

Kommentarer:

1 Longevity - en blogg om hälsa:

Tack, tyckte med den såg cool ut :-) Fina bilder!

Svar: Tack själv! :)
Isabella

2 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Jättefina bilder. :)

Svar: Tack så mycket! :)
Isabella

3 Karin:

Tack och ja den var god! :)

Fina bilder!

Svar: Tack själv! :)
Isabella

4 Elin:

Såå fina bilder!! Vilken härlig dag du har haft :)

Svar: Tack så mycket! :)
Isabella

5 Elin:

Skönt och bara få ta det lugnt nu när det är helg, det är man värd efter veckans slit! Underbara bilder :) Hoppas att du får en bra kväll!

Svar: Ja, visst är det!Tack så mycket och önskar det samma :)
Isabella

6 Moa Persson:

Himla mysiga bilde :)

Svar: Vad glad jag blir, tack! :)
Isabella

7 Caroline:

Vad jag har gjort idag? Ätit pizza med dig :)) Fast jag åt inte pizza men jag åt på en pizzeria såå.. same thing?

Svar: Ja, ganska säker på det, det blev ju en kycklingtallrik för min del ;)
Isabella

Kommentera här: